Sunday, July 31, 2005

Dicintai

Bercinta memang mudah. Untuk dicintai juga memang mudah. Tapi untuk dicintai oleh orang yang kita cintai itulah yang sukar diperoleh.

25 comments:

philprehiem76822668 said...

i thought your blog was cool and i think you may like this cool Website. now just Click Here

antuPoconG said...

ya btol tu...huhuhuhu... beshnyer kalo dapt orang yang kite mahu itu......"=.=

Anonymous said...

yela...
best kan kalo dpt org yang kite cintai...
bilakah kalut hidupku akan berakhir...

Anonymous said...

tp macam mane nak dapat org yg kita sayangi tu sedangkan kita x memepunyai ciri2 yg diidamkan

Anonymous said...

mng indah dan seronok nyer diri rasa bila orang yang kite sukai dan cintai dalam diam menjadi milik kite. Tapi ape kan daya… mng biasa nya ape yang kite nak tu yang susah nak dapat.

Anonymous said...

mng indah dan seronok nyer diri rasa bila orang yang kite sukai dan cintai dalam diam menjadi milik kite. Tapi ape kan daya… mng biasa nya ape yang kite nak tu yang susah nak dapat.

Anonymous said...

selalunya kita takkan dapat apa yang kita mahu tetapi kita hanya dapat apa yang kita perlukan.. jika tidak dapat apa yang kita cintai, cubalah untuk cintai apa yang kita dapat...
fikirkan

Anonymous said...

CINTA? Cinta tu aper? Cinta tu macam makan nasi ker?

e-jah said...

yeke mudah bercinta???

Anonymous said...

eee.......susah tu nk cintai orang....

lewisericks02350031 said...

hey, I just got a free $500.00 Gift Card. you can redeem yours at Abercrombie & Fitch All you have to do to get yours is Click Here to get a $500 free gift card for your backtoschool wardrobe

Anonymous said...

susah la nak percaya pada cinta...even kite trust org tu...but who knows someday it will break our heart...

gadis said...

cinta tu berisiko.. kalu takut utk hadapi risiko, jgn bercinta.. cinta kna brani..

Anonymous said...

memang susah...
senang camni je...kite bercinta..tapi ingatlar cinta yg betu-betul punya cinta tu..CINta pada yg Satu...itu memang kekal punya lar...toksah korang poning-poning kpala nak pk org yg kita cintai tu cintakan kite....kalu kita cinta pada tuhan...konfem tuhan cinta (syg) pd kita...
so, startla menyayangi YG MaHa SaTu.....

andai esok tiada said...

cinta bknnya skadar kata2...

Anonymous said...

mms susah kan nk dicintai oleh org yg kite cinta...
tapi tak semestinya hari ni kecewa akan semalanya terluka....
suatu hari psti akn ada cinta yg hadir dr org yg kite cintai...mungkin bkn skrng tapi
SUATU HARI yg tak tau bl...

Anonymous said...

cinta sejati mmg sukar ditemui...jd hargai lah selagi masih di cintai.....cam tgh frust jer hehehehe......tabhkan hati ku ya allah

Anonymous said...

madah 2 mcm perli aku je..sbb aku xbleh terima org yg cintakan aku..salah ke?cinta xbleh dipaksa kan?..tp alangkah bgusnye klu org yg aku cinta nanti dpt lyn aku mcm die lyn aku..

Anonymous said...

hm..langit tak selalu cerah.. macam tuh jugak dengan bercinta..
tak sememstinya akan hepi 24 hours..so redha.. kalo ade problem..kene bertolak ansur..

Anonymous said...

hah..itulah kan..bercinta tapi dah tau dah x dapat bersama..hm..ader ker camni???????jangan xtau..ada tau..itula..perasaan ni jangan memain..suma ni dah dtentukan oleh Allah Taala..hmmm..sedihnya..so, x suma orang yg bercita tu dpt bersama kan..cuma yg boleh harap ada jodoh satu hari nanti...Insya Allah..

pencinta setia said...

cinta?cinta kadang kala boleh jadi madu kadang kala boleh jadi racun...cinta ini indah bagi yang memahami erti cinta...apakah erti cinta pada korang?

kEy said...

cinta.....itu........b0leh diibaratkan bagai makan sambal belacan....

haa..sambung sendri, lalala~

Anonymous said...

cinta???oh no!!!its some thg like poison n at same time cn be a cure!!!u wan 2 knw smetg??i hate CINTA!!!!!!!!!!

kEy said...

cinta dtg lagi~
lalala...

babylv said...

sedihnya aq bla ex-bf yg pling aq syg...date dpn aq time bru break....smpainya ati dea....